Sport.pl

Nowy-stary dyrektor marketingu w Koronie

Bogdan Milczarek jest od wtorku nowym dyrektorem ds. marketingu i organizacji w Koronie.
Dla niego to powrót do pracy w kieleckim klubie po kilkuletniej przerwie. W latach 2005-2008 najpierw był menadżerem ds. marketingu i sprzedaży, a następnie dyrektorem w Kolporterze Koronie. Odpowiadał wówczas m.in. za wprowadzenie pierwszych w Polsce kart kibica. Do 2010 roku pracował w holdingu Kolporter. Ostatnio prowadził własną działalność gospodarczą świadczącą usługi i doradztwo marketingowe.

Nowa osoba na tym stanowisku to efekt rozwiązaniu umowy z Andrzejem J., który po meczu 5. kolejki z Górnikiem Zabrze spowodował kolizję pod wpływem alkoholu (badanie alkomatem wykazało 1,6 promila). Na biurko prezesa Marka Paprockiego wypłynęło kilkadziesiąt życiorysów i listów motywacyjnych. Rekrutacja i rozmowy kwalifikacyjne trwały miesiąc.

Bogdan Milczarek urodził się 29 listopada 1965 roku w Kielcach. Jest Absolwentem Wydziału Ekonomicznego Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach.

Więcej o: